  • Data: 2007-03-15 14:40:37
    Temat: Re: Uzycie broni palnej
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > roznica kwiatuszku o jakiej piszesz to ulamek sekundy, zupelnie bez
    > znaczenia dla wyscigu z kula,
    Już raz to tłumaczyłam ci w tej dyskusji.
    Ułamek sekundy, to czas w którym można, przesuwając się wolno (1 m/s),
    przesunąć się o kilkadziesiąt centymetrów,
    to bardzo dużo, to nie tylko różnica: zginąć- być postrzelonym;
    to nawet różnica być zginąć - wogóle nie być trafionym.

    > co innego jakbys pisala o walce wrecz, wtedy
    > sie moge zgodzic, ale ten ulamek sekundy o jakim piszesz to co najwyzej
    > twoj jeden krok, ktory kula pokona w czasie ktorego nie zauwazysz
    No właśnie, jeden krok, to nieskończenie duża odległość jeśli chodzi o życie.