eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-11 08:44:52
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 23:12:13 UTC+1 użytkownik m napisał:
    > Przecież pisze o policjantach którzy przyjechali na miejsce. Mogliby
    > mieć na podorędziu kartkę. W wariancie full wypas - dawaliby odbitkę
    > poszkodowanym. W wariancie oszczędnościowym - mieliby tą kartkę
    > zalaminowaną i dawaliby do wglądu.

    Myślisz że człowiek który z przebitym kołem dzwoni na nr alarmowy a nie potrafi
    zlokalizowac najbliższej pomocy technicznej/wykupic assistance potrafiłby skorzystac
    z listy?
    Zreszta gdyby nawet policjanci dali mu liste i pomoc wezwali to później będac
    niezadowolony z usługi pomocy drogowej pisąłby że to Policja mu dała namiary na
    takich partaczy. I jeszcze zapłacić musiał za usługe wymiany.