eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-09 23:21:30
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:l85f0t$a04$1@mx1.internetia.pl...

    > To nie jest umowa między kupującym a sprzedającym tylko między
    > organizacjami płatniczymi a pozostałymi uczestnikami rynku.

    Zapomniałeś, że uczestnictwo w tej zabawie jest dobrowolne. Usługodawca
    jeśli nie chce, nie musi w niej uczestniczyć.
    Jeśli wymyślisz sobie, że ze swoimi kolegami rozliczacie się za pomocą
    paciorków, to będziesz wymagał, żeby wszyscy dookoła Ciebie też przyjmowali
    te paciorki? Owszem to jest możliwe, ale musiałbyś mieć swoje państewko i
    nakazać, że każdy w zapłacie musi te paciorki przyjmować...

    > Dlatego właśnie nie rozumiesz problemu

    Powtórzę po raz kolejny. Dorosły facet, takie problemy rozwiązuje w kilka
    minut.

    > Bo Ty tak uważasz ?

    Nie, bo to jest po prostu fakt związany z prowadzeniem samochodu. Tak samo
    jak uzupełnianie płynu do spryskiwaczy, tankowanie, parkowanie pilnowanie
    przeglądów technicznych i cała masa innych czynności. Jeśli ich nie
    ogarniasz, to albo nie powinieneś jeździć samochodem, albo przygotować się,
    że musisz znaleźć kogoś kto za Ciebie będzie to robił i pewnie mu płacić.

    > Nie rozumiesz problemu

    Znasz inne zwroty?

    > A słyszałeś o 112 ?

    Tak i wiem do czego służy, w przeciwieństwie do Ciebie i wielu innych
    przygłupów.
    To, że działa jak działa, to jedna sprawa. To, że niektórzy traktują to jak
    infolinię, to zupełnie inny temat.

    Wiwo