eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-09 22:44:07
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W dniu 2013-12-08 18:23, John Kołalsky pisze:

    > Czemu do ...ja mam
    > zapierd...ć niesprawnym samochodem do jakiegoś urzędu w obcym mieście by
    > oni łaskawie wypłacili mi odszkodowanie ?! Kto za to zapłaci ?! Mam
    > usmolone ubranie, jestem przemarznięty, siniec na kolanie.

    Kilka wątków niżej (na p.m.s.) była mowa o obowiązkowym OC, którego
    zdaje się jesteś przeciwnikiem. I teraz masz przykład.

    Wyobraź sobie, że droga jest prywatna i właściciel nie ma OC. :) Albo to
    nie dziura, a rower pijanego pieszego, który wypuścił go na jezdnię.
    Radź sobie sam. :) Trzeba było pomyśleć wcześniej i wykupić sobie pakiet
    AC. Czekałbyś sobie w ciepłym samochodzie, przyjechaliby, wymienili,
    straciłbyś co najwyżej czas. Z resztą jak już pisali, teraz do OC nawet
    dodają pakiety Mini Assistance. Nie zadbałeś o siebie to miej do siebie
    pretensję, a nie do wszystkich dookoła.

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.