eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-09 23:17:17
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W dniu 2013-12-09 13:58, TOMASZEK pisze:

    > Wątkotwórca jest człowiekiem trochę
    > nieprzewidywalnym, może nie ogląda się za siebie przy każdej sytuacji
    > w życiu, ale to nie umniejsza mu człowieczeństwa. Nie był
    > przygotowany na awarię, to prawda. Tylko że nie każdy musi myśleć jak
    > paranoik.

    Jeszcze raz napiszę - problem jeszcze w tym, że - wg mnie - Wątkotwórca
    jest przeciw obowiązkowemu OC. Czyli jak rozumiem, jest świadomy tego,
    że należy o siebie zadbać, a nie liczyć na to, że Państwo zadba o mnie i
    mi pomoże. Być może i przeciw obowiązkowym ubezpieczeniom zdrowotnym też
    jest... I przez ten lament pokazuje, że nie dorósł do tego, żeby
    zlikwidować mu obowiązkowe ubezpieczenie. :)
    Szkoda, że policjant, czy osoba z 112 nie podała mu numeru do jakieś np.
    linii informacyjnej, ale nie powinien się na wszystkich obrażać, tylko
    mieć przede wszystkim pretensje do samego siebie.

    Swoją drogą, na świstku z OC też można znaleźć nr telefonu do infolinii
    ubezpieczyciela... Ja w ramach OC mam pomoc telefoniczną. Pytanie, co za
    gówniane OC kupił Wątkotwórca, skoro nie ma nic... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.