eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-09 23:03:19
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Mon, 09 Dec 2013 18:26:55 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Takie właśnie odnoszę wrażenie, że nie ma.

    > W czym to przeszkadza ? Przecież jakbym na wolnym rynku samodzielnie
    > zatrudnił gościa co czeka na telefonie i szuka najbliższego warsztatu to
    > ustroju bym nie zmienił tylko wykorzystał. No to zatrudniliśmy takich
    > gości. Naprawdę uważasz, że sytuacja nie zasługuje ? Ale Ty przeczytaj
    > najpierw co ja napisałem a nie myśl, że mi się koła nie chciało
    > zmieniać. Bo tłukę tutaj dość oczywiste sprawy.

    Ty jednak jesteś głupszy niż ustawa przewiduje. Numer 112 służy do
    wzywania pomocy w sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia. Nie jest to
    assistance ani biuro numerów. Zawsze zresztą do rzeczonego biura numerów
    czy jedenej z kilkudziesięciu firm prowadzących katalogi przedsiębiorstw
    i oni chętnie Cię skierują do najbliższej pomocy drogowej. możesz też
    użyc CBradia by poprosić o pomoc. Możesz też użyć tysiąca innych sposobów.
    Ale nie. Jaśnie Pan życzy sobie by 112 załatwiło mu transport do domu.
    Może jeszcze kawkę i ciasteczko?

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl