  • Data: 2013-08-21 07:00:09
    Temat: Re: Uszkodzenie kajaka na spływie - odpowiedzialność
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-21 01:09, Daniel Pyra pisze:

    > Błąd logiczny: czy sugerujesz, że wszyscy pozostali słyszeli, że ten
    > jeden też słyszał?

    Nie chodzi o "niesłyszenie" tylko o to, czy komendy były wydawane
    prawidłowo. To, że ktoś nie usłyszał komendy, którą słyszeli wszyscy
    inni, nie zdejmuje z niego odpowiedzialności.

    > Ja nie wnikam, może faktycznie później zwierzał się
    > innym, że zignorował polecenie. Może krzyknął "ok" i popłynął złą
    > stroną. Ale raczej nie sądzę, żeby taka sytuacja miała miejsce...

    Uczepiliście się nie wiem jak tych komend. Jej mogło w ogóle nie być.
    Pieniek pod wodą to rzecz losowa. Gdyby komenda była "nie płyń tu, płyń
    tam" i tam byłaby przeszkoda, to można dyskutować. A tak to po prostu
    pech płynącego.

    --
    Liwiusz