  • Data: 2021-11-18 18:35:15
    Temat: Re: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Nov 2021 15:34:47 +0100, _Master_ wrote:

    > Ciekawe co powiesz jak Ci nagle zabronią chodzić po ulicy bo masz za
    > długie włosy, brodę islamisty albo nie utożsamiasz się z obecnie
    > rządzącą partią ;-)

    Akurat ogladalem jakis reportaz o Tadzykistanie.
    I cos mowi, o obowiazku noszenia tradycyjnego stroju - czyli
    tadzyckiego.

    Oraz
    https://wyborcza.pl/7,75399,18526496,uzbekistan-i-ta
    dzykistan-walcza-z-brodami.html

    Co jest o tyle ciekawe, ze kraj jest praktycznie islamski - tzn islam
    wyznaje 97% obywateli.

    No i co - ganic prezydenta za dyktatorstwo i sowieckie zagrania,
    czy chwalic za zwalczanie radykalnego islamizmu ?

    > Tak zaczynał się w Niemczech FASZYZM.
    > (Tak wiem... ale rozmawiam z lewakiem i musi być prosty przekaz ;-) )

    J.