  • Data: 2006-03-31 05:49:54
    Temat: Re: Ustawa
    Od: "Alicja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tajemnica zawodowa ;)))

    Czy to znaczy ze ubezpieczyciel nie mógł przekazywać informacji dotyczących
    zawartych przez ubezpieczającego umów, mógł na żądanie sądu, prokuratora i
    osoby trzeciej na rzecz której była zawarta umowa ubepieczenia
    Moje pytanie brzmi. Jezeli prokuratura ani sąd ani osoba trzecia ani
    ubezpieczyciel, ani moja osoba nie zażadał nie dostarczył w jaki sposób
    sensowny wytłumaczyć ze kopie polis auto-casco znajduja sie w umorzonym
    sledztwie kradzieży auta.?
    To jest dopiero tajemnica. Jak jestes taki bystry to wyjaśnij mi to.
    Likwidator szkody przegladał akta umorzonego śledztwa w sprawie kradzieży
    auta na inna okoliczność(profesjonalista)