  • Data: 2008-02-20 21:16:34
    Temat: Re: Urzad Pracy doniesienie o oszustwo, po prostu szok
    Od: kauzyperda <l...@Z...eu> szukaj wiadomości tego autora

    r...@g...com pisze:

    > Dziękuję za dobrą informację, obawiałem się że to już przechodziło
    > przez sąd i wstępnie by się zaczęło na moją niekorzyść.

    E, tak szybko to nie idzie ;-)

    Co prawda karne nie jest moja domena, ale na razie z tego co piszesz
    wyglada to na postepowanie przygotowawcze - przede wszystkim ustal
    dokladnie o co chodzi - jesli sa zarzuty to o jakie czyny z jakiego art.
    kk, bo na razie zdaje sie ze nie do konca wiadomo, a z Twojego opisu
    przyznam szczerze niewiele potrafie wywnioskowac.

    --
    pozdr
    luck