  • Data: 2011-12-23 23:05:17
    Temat: Re: Uprawnienia ochroniarzy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Dec 2011, RadoslawF wrote:

    > Ochrona miru na drodze biegnącej przez czyjąś własność ?
    > Jesteś pewny że to chciałeś napisać ?

    Hm... sam mam wątpliwości ;)
    Może Johnson mnie wesprze jakimś lepszym punkcie zaczepienia
    dla właścicieli.

    > Pracownikom firmy wydaje się że oni są, nawet jeśli są
    > w błędzie to wyprowadzi ich z niego raczej dopiero sąd.

    Powoli.
    Mówisz, że jak wprowadzę w błąd jakąś firmę, ta firma *nie sprawdzi*
    kto jest właścicielem, wparuje "bo mają zamówienie", to oni
    są "czyści"?
    Mimo, że prawowity właściciel ich POWIADAMIA o stanie prawnym
    *oraz* jest ewidentnie posiadaczem gruntu o którym mowa?

    > To szkoda że nie napisał.

    :)

    > Organizator teraz będzie twierdził że nie chciał poszerzyć
    > a tylko utwardzić. Zgadniesz co wymyśli sąd bo ja nie potrafię.
    > Może uznać rację dowolnej strony.

    IMVHO "organizator" nie jest uprawniony do "tylko utwardzenia".
    Byłby, jakby umowa (służebność na przykład) tak stanowiła.

    > Praktyka dowodzi że firmy działają tak jak działają.
    > A firma jest ubezpieczona i to ubezpieczenie pokryje ewentualne
    > roszczenia poszkodowanych. Nie spotkałem się też z praktyką
    > zabierania uprawnień ludziom których firmy w taki czy
    > podobny sposób złamały prawo. A to oznacza że firma łamiąc
    > tak prawo jest bezkarna.

    No cóż :[
    Pozostaje jeszcze pytanie o ew. odpowiedzialność osoby
    która (w tej firmie) podjęła decyzję sprzeczną z prawem.

    > Pozdrawiam

    wzajem!