  • Data: 2021-11-24 13:30:31
    Temat: Re: Umowa o dzieło a przeniesienie własności
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 24 listopada 2021 o 13:22:02 UTC+1 Cavallino napisał(a):
> [...]
    ale raczej są) i przyłączy. No i może ogrodzenia ;P
    przypadkiem (bo dziennik budowy jest) akurat w taki sposób ułożona.
    > Dziennik jest, albo i nie ma, w przypadku zgłoszenia.
    >
    > Dla mnie ciągle to będzie po postawieniu rzecz ruchoma, bo w każdej
    > chwili można ją rozkręcić, wziąć ją tym dźwigiem załadować na ciężarówkę
    > i przewieźć gdzie indziej.
    >
    > Ot taki barakowóz, tyle że bez własnych kół.

    A, to jeszcze przy okazji "Wóz Drzymały" będzie?
    Hmm, a na pewno nie będzie w żaden sposób "trwale związany z gruntem"?
    Cóż, pozostaje życzyć, aby urzędnicy gminni mieli na to takie samo zapatrywanie jak
    Ty.
    Ale za prąd możesz musieć płacić wg taryfy C, a może nawet ryczałtowo (bez licznika,
    czyli drogo).
    No i nie wiadomo, jak będzie z podłączeniem wody i ew. kanalizacji.