  • Data: 2021-11-24 13:22:00
    Temat: Re: Umowa o dzieło a przeniesienie własności
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Więc tu usługi budowlane to może być zrobienie fundamentów (o ile są potrzebne, ale
    raczej są) i przyłączy. No i może ogrodzenia ;P
    > A budynek, żeby stał się budynkiem, to trzeba skończyć budowę i wpisać do księgi
    wieczystej.
    > Przedtem jest to tylko kupa materiałów budowlanych - jedynie nie całkowitym
    przypadkiem (bo dziennik budowy jest) akurat w taki sposób ułożona.

    Dziennik jest, albo i nie ma, w przypadku zgłoszenia.

    Dla mnie ciągle to będzie po postawieniu rzecz ruchoma, bo w każdej
    chwili można ją rozkręcić, wziąć ją tym dźwigiem załadować na ciężarówkę
    i przewieźć gdzie indziej.

    Ot taki barakowóz, tyle że bez własnych kół.