    From: "Ali Gator" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Udostepnianie informacji o podmiotach gospodarczych
    Date: Mon, 17 Feb 2003 10:17:15 +0100

    Użytkownik "Krzys" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b2olhs$etn$1@julia.coi.pw.edu.pl...
    > Witam!
    >
    > Mam zamiar zrobic strone internetowa z katalogiem firm dzialajacych w
    branzy
    > motoryzacyjnej (salony samochodowe, autokomisy, warsztaty samochodowe,
    > szkoly jazdy, etc). No i teraz kwestia pozyskiwania danych do tego
    > katalogu...

    To ja mam pytanie związane z powyższym: od pewnego czasu moja firma
    prawdopodobnie figuruje w jakichś domorosłych bazach danych. Problem w tym,
    że dostaję przez to cała masę spamu na skrzynkę... :-(
    Co z tym g... robić? Wysyłanie maili do spamerów niewiele daje, bo na
    miejsce jednego pojawia się kilku następnych...

    Pzdr

    A.