  • Data: 2022-08-19 11:18:00
    Temat: Re: Trochę to smutne...
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.08.2022 o 10:21, Kviat pisze:
    > Czego znowu nie rozumiesz? Na razie chodzi o podanie informacji. Są
    > winni niepodania informacji, a nie czy pieniądze były przelewane
    > legalnie, czy nielegalnie.

    A jest przepis, "kto nie udziela informacji ..."? Pytam, bo żaden mi do
    głowy nie przychodzi. Chwilowo wyrok ma takie znaczenie, że po odmowie
    otwiera drogę do uzyskania tych informacji z pominięciem zobowiązanego.

    > Serio? A nie tak dawno pisałeś, że obywatelowi można postawić zarzuty
    > z dupy (najwyżej się zmieni), czy skierować sprawę do sądu i niech
    > sobie obywatel udowadnia przed sądem, że jest niewinny, bo przecież
    > kulson nie jest od rozstrzygania, czy coś jest zgodne z prawem, czy
    > nie jest. Twój brak konsekwencji jest nad wyraz konsekwentny.

    Na pewno nie ja. O ile pierwsza część zdania jest prawdziwa i
    postawienie zarzutu nie powoduje, że to podejrzany ma udowadniać
    niewinność, a daje mu po prostu opisane w prawie uprawnienia (wnioski
    dowodowe, odmowa składania wyjaśnień itd.), to drugą część sobie uroiłeś
    i teraz na siłę zapewne będziesz próbował udowodnić, że jest nieprawdziwa.

    --
    Robert Tomasik