  • Data: 2022-08-18 15:21:13
    Temat: Re: Trochę to smutne...
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Aug 2022 14:50:39 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie
    > wiemy, na czyje rachunki te dary były kierowane, bo o. Rydzyk ma pewnie
    > więcej, niż jeden.

    Ja tam przeczytałem, że chodzi o fundację Lux Veritatis. Mogą mieć
    rachunków ile chcą, ale powinni ujawnić dane o wpływach.

    "Sprawa dotyczy nieudostępnienia informacji publicznej o tym, jakie
    instytucje i w jaki sposób przekazywały fundacji Rydzyka ogromne pieniądze"
    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,171710,28796280,16-late
    k-maciej-rauhut-wygral-w-sadzie-z-o-rydzykiem-teraz.
    html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek