  • Data: 2008-08-04 21:42:40
    Temat: Re: Teoretyczny podział wygranej w totka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "macso" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:g6hivb$qjt$1@inews.gazeta.pl...

    > US zgarnia swoje 10 % od właściciela kuponu, a co on zrobi z 90 % to
    > chyba jego biznes

    Przy mniejszych kwotach to faktycznie w praktyce przejdzie spokojnie, ale
    przy 10 milionach, to obdarowany może mieć kłopot z majątkiem pochodzącym z
    nieudokumentowanego źródła. No i nie można wykluczyć, ze dzierżyciel
    kuponu, gdy już stanie się właścicielem tych milionów, może niekoniecznie
    chętnie podzielić się z pozostałymi. Dla mniejszych kwot ludzie się
    upodlali.