  • Data: 2008-07-29 18:37:11
    Temat: Re: Teoretyczny podział wygranej w totka
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Baczek pisze:
    > Dzieki, ze dokladasz sie do mojej wygranej ;)

    > Takie same szanse na trafienie jak i przy kazdej innej kombinacji.

    W tej grze warunkiem koniecznym dla uzyskania satysfakcji jest i owszem,
    trafienie 6 liczb, ale warunkiem dostatecznym, dzięki czemu ta
    satysfakcja dużo dużo większa jest to, aby tych liczb nie skreślił nikt
    inny. Może i kombinacja 1,2,3,4,5,6 ma takie same szanse trafienia, ale
    skreślona jest pewnie na kilku tysiącach kuponów. Zanim się zagra w tego
    typu gry warto przeczytać statystyki. Nie widziałem statystyk dla DL,
    ale dostępne są dla gier losowych prowadzonych w innych, bardziej
    informacyjnie rozwiniętych krajach (np. dużo ludzi skreśla liczby od 1
    do 31, bo wpisują swą datę urodzenia, itd, itp)

    andy_nek