  • Data: 2022-09-17 22:43:38
    Temat: Re: Taryfikator punktów karnych opublikowany
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.09.2022 o 22:36, Jacek pisze:

    > Ciekawy eksperyment. Jak duże kary trzeba wymyślić, aby "Suweren"
    > wyszedł na ulice protestować? Jak nie wyjdzie to będzie oznaczać, że
    > "Suweren" to zwykła biomasa.

    Nie wyjdzie. Kiedy ostatnio dostałeś mandat? Dawno? No właśnie. A znasz
    kogoś kto dostał - no znasz. Zawsze pisałem, że jakby wydać dekret, że
    co 1000 pisiora zastrzelić i majątek spalić (żeby było bez sensu), to
    wśród pisorów poparcie tylko wzrośnie. 1 na 1000 to za mało żeby trafiło
    w konkretnego psiora, a to somsiadowi skuwielowi dojebią i kurła dobrze.
    Dobry żont - somsiada ujebał, a to zawsze pisiora cieszy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!