  • Data: 2003-10-30 12:44:42
    Temat: Re: TPSA
    Od: "Bartek_1978" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem inną sprawę z biurem windykacyjnym Intrum Justita, też na podst. fv
    ściągniętej z sufitu.
    Powiem Ci, że windykujący biorą bardziej na strach, oni praktycznie mają
    związane ręce a co do sądu to nie wiem czy będzie im się opłacało za 300 zł.
    fatygować do Twojej miejscowości w sprawie o której z pewnością wiedzą to,
    że ma niewielkie szanse na rozstrzygnięcie na ich korzyść. U mnie wyglądało
    to w ten sposób, że zapytałem się o tę fakturę, powiedział mi że może mi ją
    przesłać faksem, no to ja mu na to, że pieniądze mu prześlę również faksem z
    dopiskiem resztę proszę przelać na konto nr.... Po kilku listach od nich
    grożących nawet wniesieniem wniosku o upadłość ("dług" chyba ze 100 zł)
    sprawa ucichła.
    W związku z tym proponuję olać ich tak samo jak oni olali Ciebie, skoro na
    prawdę nie jesteś nic dłużny to nie przejmuj się sprawą i ją ignoruj albo
    jeszcze lepiej zbieraj korespondencję i wnieś pozew przeciwko nim o
    wymuszanie czy jakkolwiek to nazwać, na pewno u dobrego prawnika paragraf na
    to się znajdzie.