  • Data: 2005-03-07 00:29:02
    Temat: Re: Studia a odroczenie wojska
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Bednarz wrote:

    > nieeee ..... w moim sie nie zameldujesz bo nie dostaniesz na to zgody!
    Akurat na zameldowanie to ja o twoją zgodę bym nie prosił, masz taki
    obowiązek.

    Jak czytam twoje posty to mam wrażenie, że jesteś niezłym .....
    <i tu nie napiszę, bo nie ma takiego słowa w słowniku>
    Niezrównoważony psychicznie wylewający niespełnione ambicje swojego ojca
    na grupach dyskusyjnych. Napisz do Kasi, może cię przytuli i pogłaszcze.