  • Data: 2007-11-16 07:40:12
    Temat: Re: Stluczka-> przyznanie sie do winy niepotrzebne
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > A kto dostał mandat od Policji?

    problem jest taki ze nikt nie dostal bo policja przyjechala dopiero po
    spisaniu oswiadczenia a ja po tym jak mnie zakrzyczalo kilku kolegow
    tego drugiego kierowcy myslalem ze to moja wina wiec napisalem
    oswiadczenie. potem przyjechaly miski i powiedzialy ze niepotrzebnie
    cokolwiek podpisywalem bo to wina drugiego kierowcy wg kodeksu
    drogowego i jeszcze by dostal mandat.