eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStaruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało) › Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giga
    news.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <607ec83c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <60832499$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <60833298$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <6083ec64$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <60846fbd$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <6084933f$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <60852bf7$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <60853c89$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <6085636c$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    <60856c13$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <60857c19$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <60858613$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
    <608597d6$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <60859f0f$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <60885bb0$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <1r0trfwmmpjy3$.wcrxz8bpou43.dlg@40tude.net>
    <60899784$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <cd2omnb04izl$.5s9oytgm1ss6$.dlg@40tude.net>
    <608aeeb2$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <1t489j3ovudew$.1cnvwu2sou6ge.dlg@40tude.net>
    <608c32d3$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <q...@4...net>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Fri, 30 Apr 2021 21:04:41 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.10.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <q...@4...net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 32
    Message-ID: <608c54ca$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1619809482 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 558 83.142.196.21:63668
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:810479
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 30.04.2021 o 19:30, J.F pisze:

    > Ale ILS to nie jest jedyny instrument.

    No ale skoro jest wysokośc decyzji po której masz widzieć pas, to znaczy
    że końcówkę robisz wizualnie.

    > Normalna rzecza jest, ze w IFR sie lata na instrumenty, bo inaczej sie
    > nie da.

    Dlaczego ma się nie dać? W IFR lata się bo wygodniej i bezpieczniej, co
    nie znaczy że całkiem często nie dało by się w VFR. Dałoby się, tylko po co?

    > W dzien nawiasem mowiac tez musi, bo zobaczenie drugiego samolotu na
    > kursie kolizyjnym to nie takie proste.

    Zwłaszcza liniowcem, nawet jak zobaczysz, to połowa sukcesu.

    >> No ale byli poniżej wysokości decyzji i kontynuowali zniżanie, wiec masz
    >> lot na widoczność bez widoczności. Jak widzisz dla debeściaków nie ma
    >> zasadniczych przeszkód:P
    >
    > No i widac jak sie skonczylo, a ty bys chcial ladowac po nocy bez
    > przyrzadow ? :-)

    Ja bym nie chciał. Ale pod warunkiem zapewnienia separacji i oswietlenia
    pasa to chyba całkiem normalne - na bemowie nocą latali. Inna sprawa, że
    to GA.


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1