    From: "Margarita" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sposob na halasliwych sasiadow ? HELP !!!
    Date: Sat, 25 Oct 2003 21:20:06 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@sm229.neoplus.adsl.tpnet.pl

    > Czy to samo mam zrobić sąsiadom, którzy mi wiercą w mózgu od 8 rano w
    > sobotę?

    Moj sasiad slucha muzyki 7 dni w tygodniu od 6 do bardzo poznych godzin.
    Po 22 przycisza ale basy rezonuja i slychac takie lup, lup, lup....

    > Jak ktos sobie słucha muzyki, to Ty słuchaj swojej, a nie faszyzm w
    > państwie wprowadzaj. Nie wolno słuchać, nie wolno się śmiać, nie wolno
    > chodzić - a oddychać głośno to psze pani wolno?

    Najwyrazniej nie wiesz o czym pisze, wiec sie nie wypowiadaj. Bardzo
    chetnie sluchalabym mojej muzyki gdybym ja mogla uslyszec. Jak sasiad
    ma faze to mi szklanki na biurku podskakuja.
    Nie masz pojecia co sie dzieje w moim domu, wiec nie zarzucaj mi
    wprowadzania
    faszyzmu. Bardzo lubie muzyke, lubie tanczyc, spiewac - ale to co serwuje
    moj sasiad przekracza granice wytrzymalosci...

    > Dlaczego ludziom akurat
    > muzyka tak przeszkadza, a nie samochody, alarmy, awantury i inne hałasy?

    Dziecinna argumentacja :) Awantura moze sie zdarzyc raz na jakis czes i
    mija,
    alarm samochodowy niech wyje 2 godziny, w koncu przestanie. Samochody ?
    Wcale mi nie przeszkadzaja, mam bardzo szczelne okna.
    A ja mam od switu do nocy, siedem dni w tygodniu przerazliwie lupiace
    koncerty
    najpodlejszego gatunki disco.

    pozdrawiam
    Olka