eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpór z bankiem o błędnie wykonany przelew › Re: Spór z bankiem o błędnie wykonany przelew
  • Data: 2011-01-31 18:16:23
    Temat: Re: Spór z bankiem o błędnie wykonany przelew
    Od: Maruda <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-01-31 18:48, Paweł Andziak pisze:
    > Witam,
    >
    > chciałbym się poradzić, co można zrobić w następującej sytuacji:
    >
    > Osoba A posiadająca konto w banku, zleca w oddziale tego banku przelew,
    > wręczając w okienku fakturę VAT, na której widnieją dane odbiorcy B
    > (firma), numer konta oraz kwota. Kasjerka przy wpisywaniu informacji
    > przestawia kilka cyfr w numerze konta - jako odbiorca wskakuje osoba
    > prywatna C - zupełnie niezwiązana.
    Ściema. NRB jest redundancyjny i jest bardzo mało prawdopodobne, aby
    przy przypadkowym przestawieniu kilku cyfr suma kontrolna była prawidłowa.

    Przelew zostaje wykonany, a osoba A
    > dostaje do podpisu potwierdzenie przelewu - pomyłki nie zauważa i
    > podpisuje potwierdzenie.

    No to pozamiatane. Nie ma o czym dyskutować. Podpisał = zaakceptował.


    > Do reklamacji była dołączona kserokopia faktury, na podstawie której
    > została złożona dyspozycja przelewu.

    Na tym etapie, to można sobie było dołączyć nawet kupon totolotka z
    szóstką ;)

    Ktoś tu najwyraźniej szuka jelenia, albo trolluje.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1