  • Data: 2011-01-31 19:31:51
    Temat: Re: Spór z bankiem o błędnie wykonany przelew
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Osoba A dała w okienku fakturę. Jest tam numer faktury, numer konta i
    > nazwa odbiorcy oraz kwota. Następnie osoba A dostała "Potwierdzenie
    > przelewu", które zawierało tytuł przelewu taki jak numer faktury,
    > prawidłową kwotę, nieprawidłowy numer konta oraz nieprawidłową nazwę
    > odbiorcy (imię i nazwisko). To potwierdzenie osoba A podpisała.
    >
    > Mam oryginał faktury oraz kserokopię potwierdzenia.

    faktura nie jest istotna, masz natomiast kopię dyspozycji, na której
    podpisałeś inne konto. Bank jest czysty, każdy może się pomylić, Ty
    powinieneś tą pomyłkę wykryć. Bank nie może Ci tej kasy oddać bo nie ma
    do tego podstaw. Gdyby to co piszesz miało zadziałać to bank jutro by
    splajtował wypłacając w ten sposób kasę naciągaczom.

    mp.