  • Data: 2009-03-21 02:07:38
    Temat: Re: Spoldzielnia chce ciagnac rury w mieszkaniu
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > Jasne, bo lokator któremu się pali ma dostęp do głównego zaworu gazu w
    > budynku.

    Jak mnie zalewali mieszkanie i się lało, to nawet dozorca nie wiedział
    gdzie w piwnicy są zawory, albo nie chciał zakręcić.
    Zanim pogotowie wodociagowe przyjechało to już były spore zniszczenia.
    Jeszcze na dodatek administracja obciążyła mnie kwotą 88.88 zł za wezwanie
    pogotowia wodociągowego! Nie chcieli mnie słuchać, że hydraulik z
    administracji (pogotowie nocne) był chyba pijany lub spał i nie odbierał
    telefonu. Mam nadzieję, że kiedyś na tym chamstwie los się przejedzie i
    Pan Bóg w tym pomoże.

    --
    animka