  • Data: 2009-03-19 19:39:35
    Temat: Re: Spoldzielnia chce ciagnac rury w mieszkaniu
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek wrote:
    > Czy to zgodne z prawem? Czy taka operacja moze byc
    > wykonywana bez zdnego wczesniejszego powiadomienia, pytania o zgode
    > mieszkancow?
    A na zebraniu to kiedy ostatnio byles? Na pewno nic nie mowili?

    > Osobicscie martwi mnie to, gdyz mieszkanie straci na
    > swojej estetyce wizualnej przez co miedzy innymi spadnie jego
    > wartosc. Czy spoldzielnia lamie prawo, w koncu mieszkanie jest moja
    > wlasnoscia. Czy to nie obliguje do pytania nie o to co bedzie lecialo
    > w srodku? Dziekuje za pomoc Tomek

    Ja osobiscie bym przy tej okazji kazal odciac gaz w cholere i sobie
    plyte ceramiczna zalozyl. Niby drozej, ale jak podliczyc czestsze
    remonty (tluste osady z produktow spalania) i czas spedzony na
    szorowaniu kuchenki to sie IMO kalkuluje. (uprzedzam - plyte tez myje,
    ale z racji gladkiej powierzchni nie rzucam miesem w trakcie tej czynnosci).

    Co do meritum - czyli zgodnosci z prawem - sie nie wypowiem, z ta uwaga,
    ze jestes posiadaczem ograniczonego prawa do lokalu, a nie wlascicielem
    tego lokalu.

    Wieslaw