  • Data: 2009-03-19 21:45:23
    Temat: Re: Spoldzielnia chce ciagnac rury w mieszkaniu
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .Artur. pisze:

    > Mylisz się, za stan instalacji gazowej odpowiada spółdzielnia,
    > do lokatora należą tylko odbiorniki, stąd coroczne przeglądy instalacji
    > gazowej.
    > Poza tym jeśli jest już wymiana to wszystko musi odpowiadać projektowi
    > iaktualnym przepisom, wykonawca odpowiada za całość, więc nie zostawi
    > sztukowanej popeliny.

    To niech zabiorą też sobie tą rurę gazową, która jest u mnie za ekranem
    obok rur na ciepłą i zimną wodę.
    Rura gazowa od kuchenki "idzie" w mojej kuchni pod sufitem po trzech
    ścianach, bo licznik i główna pionowa rura są po drugiej stronie kuchni.

    > Jeśli gazownia po wymianie nie potwierdzi zgodności z projektem,
    > - nie zamontują gazomierza.
    > z gazem nie ma żartów.

    Tak, Z gazem nie ma żartów.
    Sprawdzali hydraulicy w mieszkaniach instalację gazową. U mnie było
    wszystko ok, ale dziad (stary i zawsze podchmielony- myślę, że to wujek
    kierownika administracji) odkręcił trochę zawór przy liczniku i u mnie
    przez 3 miesiące ulatniał się gaz w mieszkaniu. Miałam straszne bóle
    głowy, ciągle myłam szafki i sprzęt w kuchni, bo strasznie zółkło. Jak
    któregoś dnia zapisałam sobie stan licznika i zaczęłam obserwować licznik,
    to okazało się, że gaz się ulatnia. Wezwałam Pogotowie Gazowe. Panowie
    odcięli dopływ gazu do licznika i kazali wezwać fachowców hydraulików z
    mojej administracji, bo to oni mają uprawnienia do robót i napraw w
    mieszkaniach. Narysowali w trzech miejscach czerwone strzałki, gdzie się
    gaz ulatnia. W rezultacie hydraulik-gazownik (już nie ten dziadek, tylko
    jakiś młody) z administracji przychodził 3 razy, bo pomimo, że miał
    narysowaną strzałkę-zlekceważył to. Potem ociągali się z założeniem
    plomby, które panowie z Pogotowia Gazowego nakazało założyć administracji.

    --
    animka