  • Data: 2009-03-19 20:53:16
    Temat: Re: Spoldzielnia chce ciagnac rury w mieszkaniu
    Od: ".Artur." <mc_artur{no_spam}@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    *piotr'ek* pisze:

    > Ogólnie to sprawa wygląda tak, że to co przed licznikiem jest ich, a to
    > co za licznikiem Twoje. U mnie zmieniali rury w pionie i mała na
    > szczęście demolka miała miejsce. Na szczęście nie wpadli na pomysł
    > wyniesienia liczników na klatkę... zresztą... coś mi tu nie pasuje.
    > Przecież rury do Twojego mieszkania dochodzą więc co tu kombinować.
    > Trzeba licznik przenieść na klatkę, a miejsce po liczniku połączyć
    > kawałkiem gazrurki z instalacją w mieszkaniu.
    >
    > *
    Mylisz się, za stan instalacji gazowej odpowiada spółdzielnia,
    do lokatora należą tylko odbiorniki, stąd coroczne przeglądy instalacji
    gazowej.
    Poza tym jeśli jest już wymiana to wszystko musi odpowiadać projektowi
    iaktualnym przepisom, wykonawca odpowiada za całość, więc nie zostawi
    sztukowanej popeliny.
    Jeśli gazownia po wymianie nie potwierdzi zgodności z projektem,
    - nie zamontują gazomierza.
    z gazem nie ma żartów.
    Artur