  • Data: 2008-02-25 05:58:42
    Temat: Re: Spis aboslwentow LO - ustawa o ochronie danych osobowych
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości
    news:fps837$ka9$4@news.onet.pl...

    > tak

    ale jak sam widzisz, tylko i wylacznie w szczegolnych przypadkach

    > a kto to wlodzimierz cimoszewicz? albo mariusz max kolonko?

    wyjatki potwierdzajace regule, choc to mozna by stwierdzic tylko iwylacznie
    w u.s.c.
    choc obawiam sie ze nawet i w tych przypadkach nie podjac jakiegos kontekstu
    trudno by je bylo nazwac danymi osobowymi

    bo juz np aleksander kwasniewski, jest tylko i wylacznie imieniem i
    nazwiskiem, a nie dana osobowa

    > jesli poda sie dodatkowo miejsce zamieszkania, to juz bardzo latwo osobe
    > zidentyfikowac

    i o to wlasnie chodzi dodatkowa dana i wtedy calosc moze tworzyc dane
    osobowe

    > art. 6 ww. ustawy mowi co innego. ust. 1 tegoz mowi wrecz, ze wystarczy,
    > ze dane dotycza MOZLIWEJ do zidentifykowania osoby

    a mnie bardziej zastanawia inna kwestia, co ustawodawca mial na mysli piszac
    "zidentyfikowania"
    co to tak naprawde znaczy i zidentyfikowania przez kogo?

    jesli ja np wejde na strone szkoly pytajacego i przeczytam ze zbyszek travis
    uczeszczal do niej w latach xx-xx to nijak go nie zidentyfikuje :)