  • Data: 2002-02-07 08:53:51
    Temat: Re: Samochód z autokomisu
    Od: S...@u...gov.pl (Sławomir Obrzeżgiewicz) szukaj wiadomości tego autora

    >18 01.02 kupilem w autokomisie samochód na raty jest to 3
    >letnie Seicento pieknie wygladalo ,zadbane itp.

    to co ty w ciemno - kupowales - zawsze trzeba sprawdzic auto z komisu u
    jakiegos mechanika !

    >2 dni temu byłem z nim w przegladzie i stwierdzono ze autko jest po wypadku
    2 lakier itd bylem w
    >szoku

    powinienes wziac to od mechanika na pismie - musisz zalatwic jakas
    ekspertyze - najlepiej ze
    samochod zagraza zyciu i zdrowiu i nie nadaje sie do jazdy itp. I wtedy do
    komisu walisz ... i dajesz
    mu ultimatum zalączając ksero ekspertyzy i umowe sprzedazy z zaznaczonymi
    punktami o jego zobowiazaniach !!!
    MOZE KOLES WOGOLE TEJ UMOWY NIE CZYTAL I NIE WIE JAKIE MA OBOWIAZKI ??

    >w umowie jest zaznaczone ze samochod nie posiada wad ukrytych itp.i jego
    wlasciciel
    >zobowiazuje sie do zadoscuczynienia w razie ujawnienia wad technicznych i
    >ukrytych .
    >Czy mam szanse do odszkodowania ? gdzie mam sie zwrocic

    jasne , ze masz - najpierw jedz z do komisu jak wyzej - (wez jako swiadkow
    kolegow z pracy lub
    kogos z rodziny) i jeszcze powiedz mu ze pojdziesz z tym do gazety lokalnej
    i go obsmarujesz
    bo dzinnikarze lubia takie sensacje - postrasz go delikatnie sadem - daje
    glowe ze zmieknie i dostaniesz roczne seicento !!!

    ps. na przyszlosc sprawdzaj samochody przed zakupem z stacji napraw.

    Sławek.