  • Data: 2004-05-28 10:36:59
    Temat: Re: SM podala mnie do sadu o czynsz :(
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fantom pisze:

    > Spoldzielnia Mieszkaniowa podala mnie da sadu grodzkiego o to, ze zalegam,
    > im z czynszem. Zrobila to w listopadzie 2003. W styczniu 2004 splacilem
    > cale zadluzenie. W maju 2004 przyszlo mi z sadu, ze mam zaplacic
    > zadluzenie + koszty sadowe + koszty zastepstwa.

    Nie napisal Pan chyba "calej prawdy"

    Najprawdopodobniej nie stawil siepan zjakichs powodow na rozprawie
    i stad ten wyrok. Byc moze nieodebral Pan pisma procesowego..

    Lech Walesa tez taki wyrok dostal, gdy "zlekcewazyl" wezwanie.
    Odwolal sie  i wygral.
    pan powinen przeczytac dokladnie to, cona ocnu..

    ... sluzy prawo do.... (pewnei wniesienia sprzeciwu)...
    I zrobic tak, jak tam napisano...

    Boguslaw