  • Data: 2004-05-28 13:08:32
    Temat: Re: SM podala mnie do sadu o czynsz :(
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fantom pisze:

    > napisane

    > Napisalem CALUTKA prawde. O tym, ze sprawa jest w sadzie dowiedzialem sie
    > dopiero jak dostalem wczoraj wyrok listem poleconym
    >
    > Fantom

    I dalej uparcie nie pisze Pan, co na dole tego "wyroku" jest.

    A najprawdopodobniej, jest, ze mapan prawo wneisc sprzeciw i sprawa bedzie
    rozpatrzona ponownie w normalnym trybie.
    W uzasadnieniu moze Pan napisac, ze kwota nie jest nalezna,
    a powod WIEDZIAL ze swiadczenie zo stalospelnione przed rozprawa.

    Boguslaw