  • Data: 2007-02-23 20:48:06
    Temat: Re: SAMA NIE WIEM O CO CHODZI...W URZĘDZIE TEŻ NIE WIEDZĄ....
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > To bzdura, miesiąc temu składałem wniosek o paszport ze starym dowodem i po
    > 3 tygodniach miałem juz paszport w ręku.
    > Tomek

    To bzdura??? Nie sądzę. Ja nawet, jak normalny obywatel ustawowo ma
    zapewnione, nie mogę Dowodu Osobistego wymienić(czekam ponad 7
    miesięcy), a co dopiero paszport wyrobić??? Długa droga...Ale mam
    nadzieję że to wszystko sie niedługo skończy. Piszę właśnie skargę do
    Burmistrza

    A czy porobili Tobie Tomku takie błędy jak mi??? Że mam dwa różne
    nazwiska i pesele??? Nie sądzę.