  • Data: 2005-01-30 20:09:31
    Temat: Re: Re: Czy był już taki proces troche OT
    Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poczytaj:
    >
    > http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34471,2429498.html
    >

    > JoP
    Dzięki
    Wnioski
    Z jednej strony miałem ubaw czytając ten artykuł, wprawił mnie w
    iście kabaretowy nastrój (szczególnie tekst o rozwolnieniu u małych
    dzieci :-))
    Z innej czuje niedosyt z braku końca tej sprawy może c.d.n.
    A najgorszy wniosek jest taki, że reklamy mogą nam wmawiać cuda i za
    bardzo nikt nic z tym nie robi. Powoływanie się na instytuty czy lekarzy
    w reklamach powinno być zakazane skoro finalnie jest to kwestja
    pieniędzy, a nie obiektywnych badań.