  • Data: 2005-01-30 21:47:12
    Temat: Re: Czy był już taki proces troche OT
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    > Z czystej ciekawości. Czy była już taka sprawa albo ktoś teoretycznie
    > rozważał sytuacje:
    > Obecnie dużo firm reklamuje się, że np. jedz nasz jogurt przez 2
    > tygodnie, jak nie będzie efektu zwrócimy ci pieniądze itp.
    > Zastanawia mnie jak udowodnić, że ten jogurt mi nie pomógł, przecież
    > tu można znaleźć 10 tyś. powodów aby nie oddać tych pieniędzy. A
    > to, że nie jadł klient regularnie, a to że o złych porach itd.
    > Czy wogóle prawnie jest taka sprawa do przeprowadzenia np. klient pozywa
> [...]

    Teoretycznie Ci nie pomogę, ale w praktyce, na przykładzie "Actimela"
    regulamin tej promocji wymaga, aby w przypadku chęci odzyskania pieniędzy
    opisać (minimum w 15 słowach) dlaczego nie czuje się poprawy. I jest to jedyny
    warunek; nie sądzę żeby robili z tego powodu jakieś problemy, aby proces był
    konieczny.

    Pozdrawiam!
    www.liwiusz.republika.pl