  • Data: 2007-08-09 21:12:28
    Temat: Re: Pytanie o OC [dlugie i malo smieszne]
    Od: "pord4u" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "przempo" <fałszywy.adres@email.xl> napisał w wiadomości
    news:f9frdi$arc$1@mx1.internetia.pl...
    > pord4u waląc w klawisze jednym palcem napisał/a:
    >
    > [cut]
    >
    > poprzedni właściciel miał 60 procent znizki za bezszkodowa jazdę, ty tych
    > zniżek nie masz (teoretycznie) dlaczego masz jeździć na "tańszej" polisie?

    1) Bo zostala ona oplacona przez zbywce, ktory sprzedal mi pojazd z polisa,
    ktora jest doliczona do ceny zakupu auta

    2) Bo TU nie musi dokonac rekalkulacji. Moze.

    3) bo nie musze nic zglaszac w ciagu 30 dni jak nie mam ochoty, nie ma
    obowiazku wynikajacego z ustawy o ubezp. obow. - moge sobie poczekac do
    konca trwania polisy

    P.S. A gdybym mial wiecej znizek niz zbywca, to myslisz, ze tak chetnie TU
    robi rekalkulacje, ktorej jak mowie, nie musi robic ? Jezeli sie myle,
    prosze o poprawke.

    --
    pord4u
    http://pord4u.blox.pl/