  • Data: 2007-08-09 21:28:57
    Temat: Re: Pytanie o OC [dlugie i malo smieszne]
    Od: "pord4u" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TomekD" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f9ft2h$a75$1@news.onet.pl...

    > Natomiast zupełnie nie pojmuję jak można wiązać ubezpiecznie OC zarówno z
    > samochodem i właścicielem !?

    Ustawa mowi o ubezp. pojazdu mech., ale w jednej z firm powiedziano mi, ze
    musze wozic umowe ze soba, jezeli chce korzystac ze starej polisy, bo jest
    niezgodnosc danych w odniesieniu do DR. Beznsens, moze jeszcze mam wozic
    ojca Rydzka do potwierdzania, ze ja to ja. Skoro mam polise wazna do 2008
    r., jest na niej nr nadwozia pojazdu, to co ich obchodzi, na kogo jest
    wystawiona polisa ?
    Moze jestem kochankiem prezesa i wypisuje mi za darmo ? Moze mam sponsora ?
    ;] Mam polise ? Mam. Pojazd jest ubezpieczony i o tym stanowi ustawa, a nie
    o tym, ze to JA mam byc ubezpieczony. Pojazd.

    Zle mysle ? To poprawiajcie ;]

    --
    pord4u
    http://pord4u.blox.pl/