  • Data: 2006-12-04 18:23:00
    Temat: Re: Publikacja nagich zdjęc nastolatki
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Primo, drogi debilku: pedofil interesuje się dziećmi, a nie fizycznie
    > dojrzałymi nastolatkami.

    Czyli tak jak ty.

    > Secundo, drogi moherku: od 15. roku życia, jeśli dziewczyna jest chętna,
    > mogę się z nią "zbliżać" ile chcę i kiedy chcę, więc możesz mi nagwizdać.

    Musielaby miec jeszcze chec na ciebie, ale wtedy musialaby byc
    niepelnosprawna umyslowo, a juz takie zblizenia sa karane. To po pierwsze.
    Po drugie np. moi znajomi rodzice 15-latek nie zycza sobie zeby takie jak
    ty petaki sie przy nich krecily. I zareczam ci, ze predzej byc zalozyl
    majtki przez glowe, niz odwazyl sie powiedziec "czesc". Tyle w temacie.

    > Tertio: obawiam się, że dziewczyna na zdjęciu mogła być już spokojnie
    > pełnoletnia.
    >
    > Quatro: to, że ciebie żadna nie chce nie oznacza, że masz prawo robić za
    > psa ogrodnika, więc idź sobie "wymlaskać pytonga", a ode mnie się odwal,
    > gnojku.

    Zrozum, ja ci nie zabraniam snuc swoich fantazji. Ale juz wielokrotnie
    obnosiles sie ze swoimi sklonnosciami na grupie dyskusyjnej, wiec musisz
    sie liczyc z odpowiedzia.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .