  • Data: 2006-12-04 19:16:01
    Temat: Re: Publikacja nagich zdjęc nastolatki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Czyli tak jak ty.

    Debilku... Ciągle masz problemy ze zrozumieniem podstawowych pojęć... To
    u ciebie wrodzone, rodzinne czy może nabyte?

    > Musielaby miec jeszcze chec na ciebie, ale wtedy musialaby byc

    :)

    > niepelnosprawna umyslowo, a juz takie zblizenia sa karane. To po pierwsze.

    Biedaku... Znowu ci jakaś nie dała i cię telepie?

    > Po drugie np. moi znajomi rodzice 15-latek nie zycza sobie zeby takie jak

    Nie mój problem. Pomijam taki detal, że to było tylko zwrócenie na
    aspekt formalny (wygodnie pominąłeś moje "tretio").

    > ty petaki sie przy nich krecily. I zareczam ci, ze predzej byc zalozyl
    > majtki przez glowe, niz odwazyl sie powiedziec "czesc". Tyle w temacie.

    Wiesz, to że ty lubisz chodzić w gaciach na głowie nie oznacza, że ktoś
    inny też to lubi.

    ...co oczywiście ignorujesz, bo ci to przeszkadza moherzyć.

    > Zrozum, ja ci nie zabraniam snuc swoich fantazji. Ale juz wielokrotnie
    > obnosiles sie ze swoimi sklonnosciami na grupie dyskusyjnej, wiec musisz
    > sie liczyc z odpowiedzia.

    A ty wielokrotnie obnosiłeś się ze swoim debilizmem, moherozą że nie
    wspomnę o przypadkach gróźb karalnych. W końcu przeholujesz i skończysz
    jak Arnold B. Może nawet was razem posadzą - dwa zdebilałe trolle w
    jednej celi...