  • Data: 2014-03-22 14:11:35
    Temat: Re: Przekazanie numeru polisy ubezpieczenia
    Od: "Citizen" <1...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > IMO to zależy od umowy, tudzież czy owa wypłata powoduje "skutki prawne"
    > dla ubezpieczonego.
    > Jak nie powoduje, to w sumie nie ma powodu aby ubezpieczyciel był
    > zobowiązany do powiadamiania.
    > Ale jak skutkiem wypłaty jest np. obniżenie kwoty ubezpieczenia dla
    > kolejnego zdarzenia, to na zdrowy rozum, fajnie by było, jakby dał
    > znać o ile to obniżenie (i ile "dopubezpieczenia" wypada wpłacić)
    > :)

    No właśnie - to jest sedno sprawy - "fajnie by było, jakby dał znać", czy
    ma obowiązek i bez tego nie może ani wypacić odszkodowania, ani, co
    dla mnie ważniejsze, zwięszyć moją składkę lub/i zmniejszyć następną
    wypłatę ewentualnie dla mnie?
    Czy Ci z Was, którzy tak się dziwili mojemu pytaniu, są nadal tacy pewni,
    czy raczej lubią się tylko wymądrzać dopuki ich to nie dotyczy?

    Może jednak ktoś doradziłby coś konkretnego, czyli jak się zabezpieczyć
    "przed", a nie martwić się "potem"?

    Citizen