    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <X...@1...0.0.1>
    <60354940$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <ji566h5n7mbe$.h6si6yj02qmt$.dlg@40tude.net>
    <60363e2b$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@4...net>
    <6036764c$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60378fd4$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <6037dd83$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Przejmowanie i wykańczanie prasy
    Date: Thu, 25 Feb 2021 20:20:41 +0100

    dyskusyjnych:XnsACDCC722D9818budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    cze-media-stycznia

    >Nie widziałem nigdzie takiego zarzutu.
    >Za to widziałem zarzut ze kupuja ale przy podziale zamowien kieruja
    >sie
    >tylko i wyłącznie sympatiami, pomijajac zupełnie nakład.

    A w GW i TVN kupuja, czy nie ?

    >Jezeli masz wykupić reklamy za okreslona kwote i kupujesz je tam
    >gdzie
    >one nie docieraja do maksymalnej ilosci odbiorców to marnotrawisz
    >zasoby firmy.

    Jeszcze mozna dodac "odpowiednich odbiorcow".

    >A mogłbys sie najpierw dokształcic w temacie zanim zadasz piecset
    >głupich pytan?
    >Jezeli wydajesz na reklame kwote x to chcesz zeby dotarła do
    >maksymalnej ilosci odbiorców tak aby zoptymalizowac wydatek x.
    >Jezeli wybierasz medium ktore dotrze do 10% mozliwych odbiorców to
    >znaczy ze wykazałes sie niegospodarnoscia i przepłaciłes 10x.

    Ale zarzut z poczatkowego artykulu byl, ze to sa mało "opiniotworcze"
    media.
    To chcialbym sie dowiedziec, co autor mial na mysli.

    >I sprawdz sobie jak wygladało to wczesniej a jak wyglada teraz.

    No jak to jak - Tusk na pewno rzetelnie wydawal panstwowe pieniadze, a
    Morawiecki tez :-P

    >Dotowały? Myslałem ze reklama to usługa...
    >A jak rzady korzystały z usług GW to inne media omijały?

    Radio Maryja? Telewizje Trwam? Gazeta Polska, tygodnik W sieci ...

    J.