  • Data: 2023-04-28 21:57:47
    Temat: Re: Projekt ustawy o zakazie fotografowania
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.04.2023 o 19:27, J.F pisze:

    > Owszem, czasem sie moze ta wiedza przydac, tylko jeszcze trzeba trafic
    > na odpowiedniego sędziego. Pieszego na przejsciu przejachalem, bo nie
    > zdołaem sie zatrzymac, bo znak byl 12m przed przesciem zamiat
    > przepisowych 15, i mi 3 metry zabrakło ... moze którys sąd to uzna :-)

    Akurat przykład całkiem niezły znalazłeś. Niewłaściwe oznakowanie
    przejścia może uniewinnić kierowcę. Ale przykładów niewłaściwego
    oznakowania mającego wpływ na popełnienie, bądź nie wykroczenia jest
    sporo. Szereg niewłaściwie poustawianych zakazów zatrzymywania
    przykładowo. Rozbieżności pomiędzy poziomym i pionowym oznakowaniem.

    --
    Robert Tomasik