  • Data: 2005-02-13 21:46:32
    Temat: Re: Problemy w małżeństwie. Ogłoszenie dla mężczyzn.
    Od: "Pawel Drozdziak" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > A co to ma wspólnego z prawem, spameprze?

    nazwanie mnie spamerem jest w tym wypadku nieco przedwczesne. Wiekszosc
    mezczyzn zglaszajacych sie do nas przychodzi w momencie, kiedy zaczynaja
    miec problemy z prawem. Bardzo czesto korzystaja tez u nas z informacji
    prawnych (bo i takie rzeczy robimy). Wielu z nich jest kierowanych przez
    sady. Dzialamy we wspolpracy z kuratorami. Z mojej praktyki wynika, ze jest
    bardzo prawdopodobne, ze ktos wchodzi na to forum w poszukiwaniu jakiejs
    pomocy nie do konca okreslonej, bo po prostu ma problem jednoczesnie z
    policja, kuratorem, rodzina, sasiadami itd. I to ogloszenie jest wlasnie dla
    niego.