  • Data: 2010-05-16 10:31:38
    Temat: Re: Problem z bankiem - jak walczyć?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-11 12:20, TM pisze:
    > Mam problem z bankiem w którym zaciągnąłem kredyt. Bank wysłał monit o
    > zapłatę spóźnionej raty w którym naliczył sobie koszty monitu itp.
    > Kosztów tych nie zapłaciłem, wysłałem pismo do banku że brak podstaw do
    > roszczeń ponieważ spóźniona rata została wysłana i zaksięgowana w banku
    > jeszcze przed otrzymaniem przeze mnie monitu. Ponadto uważam że monit
    > nie został doręczony skutecznie ponieważ nie był to list polecony a
    > listonosz rzucił na schody przed wejściem do domu. Oczywiście bank nie
    > ustawał w roszczeniach.

    Sam przyznałeś, że monit otrzymałeś. Gdybyś twierdził, że żadnego monitu
    nie otrzymałeś to bank musiałby wykazać, że taki monit monit wysłał,
    czego w przypadku wysłania listem zwykłym, zrobić nie mógł. Skoro jednak
    potwierdziłeś dotarcie listu zwykłego to monit został doręczony skutecznie.

    --
    Mithos