  • Data: 2004-10-27 07:06:57
    Temat: Re: Prawo pracy, gdzie jest sprawiedliwość?
    Od: "brat_trollin" <k...@o...die.here.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
    news:clngf6$7vr$1@news.onet.pl...
    > użytkownik brat_trollin napisał(a) w wiadomości

    > Zawsze mówiłem że żołnierzom po jakimś czasie odbija. Ciekawe czy medycyna
    > zauważyła tę zbieżność: żołnierz -> czas - > szaleństwo.
    > A poza tym to co napisałeć kwalifikuje się z kodeksu karnego, z tym że
    > rzeczywiście w gre może wejść art. 31 kk.
    >
    > --
    > JOHNSON :)

    A znasz art. 1456778 kk.?
    Mówi on o tym, ze skurwysynów bandytów, oszustów, morderców narodu i
    zlodzieji trzeba w morde lac.
    Szalenstwo sie zacznie jak nie zmienicie tego prawodawstwa i ustawodawstwa,
    bo to wlasnie te ustawy i prawo doprowadzaja ludzi, nie tylko zolnierzy do
    szalenstwa. Ludzie w tym kraju juz nie moga zniesc tej obludy, oszustw,
    morderstw dokonywanych przez policje i aparat przymusu. Słusznie Kwasniewski
    sie spodziewa, ze opozycja szykuje mu katapulte. Mozesz na niej wyleciec i
    ty ze swoimi paragrafami.

    brat_trollin