  • Data: 2005-10-07 13:45:08
    Temat: Re: Prawo jazdy
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kierowca ma niewazny, nieaktualny dokument, co nie zmienia postaci
    > rzeczy ze jego uprawnienia nie ulegly przedawnieniu, musisz odroznic te
    > dwie rzeczy, kierowca prowadzi pojazd posiadajac wazne uprawnienia, wiec
    > nie lamie prawa

    Właśnie to jest powodem mojej niepewności :-). Dokładnie jak piszesz,
    kierowca nie stracił uprawnień, a jedynie wzór dokumentu, który je
    poświadcza, uległ z jakiegoś powodu przedawnieniu. Więc to pisanie o jakimś
    holowaniu auta czy 5000-nym mandacie to chyba lekka przesada :-))).
    Dzięki za odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Robert