    From: "Xena" <t...@l...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa i przywileje ciezarnych??
    Date: Sat, 15 Oct 2005 02:42:46 +0200

    In news:digahm$4li$1@inews.gazeta.pl,
    Jasek <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Nie skonczyly. Jest taki manewr bardzo popularny na lotnisku Warszawa
    > Okecie. Do tego trzeba byc albo widocznej ciazy lub miec male dziecko.
    > Przychodzi sie w chwili gdy kolejka jest najwieksza, wpycha sie do
    > odprawy nie mowiac slowa "przepraszam" czy "dziekuje" tylko "mam male
    > dziecko i ja bez kolejki". Ludzie przepuszczaja, po czym jak
    > wspomniana dochodzi do stanowiska odpraw, macha reka do innych
    > czlonkow rodziny. W ostatnia niedziele dolaczylo do wspomnianej 4
    > dorosle osoby by tez w kolejce nie staly.
    >
    > To taka anegdota smutna...

    A co zmieni Ci czy odprawią Cię szybciej czy później, skoro i tak polecisz
    konkretnym samolotem?
    Przy odprawie najczęsciej "rozdawane" sa miejsca, więc dziwne by było gdyby
    najpier odprawiono matke o pół godziny póxniej ojca i siedzieliby w róznych
    miejscach samolotu przez kilka godzin.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Prawdziwą miłość poznaje się nie po jej sile, lecz po czasie jej trwania
    /Robert Paulet/