  • Data: 2015-10-08 13:52:45
    Temat: Re: Potrzebuję prawnika w celu odebrania nagrody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1eae9b1d-562e-4ed7-83f0-a0837e348789@go
    oglegroups.com...
    >My tu pitu pitu ale czy faktycznie nie ma możliwości prawnych
    >udupienia za taki sms?

    Udupienia przez UOKIK to jak widac sa, ale przez prywatnego ...

    >Może wysłać im "wezwzanie do wypłaty nagrody", zapewne nie zareagują
    >więc wtedy pozew do sadu może nei złożą sprzeciwu i wtedy dalej?

    Taaa, ale sad powinien zaczac od ustalenia w jakim to konkursie brales
    udzial, ze domagasz sie nagrody.
    I lezysz ...

    >Prawnikiem nie jestem ale są przecież prawnicy którzy ścigają tych co
    >z Chomika coś sciagneli czy pornola z torrrenta więc może jest nisza
    >rynkowa i warto wziąć się za te konkursy?

    A druga sprawa jest taka, ze wyrok zapadnie za 5 lat, jak beda
    umiejetnie walczyc/apelowac.
    A wtedy sie okaze, ze firma jest juz niewyplacalna :-)

    J.